Pages

Monday, November 12, 2012

Sunday, November 4, 2012

saYoNara 25

Hr nie last day sy berusia 25 tahun....i wish to come back to school...ayuh kembali ke sekoLah...aYuHHH... kejap je kn..setahun berlalu...hari berganti hari..tahun berganti tahun.. dan skrg sy kini semakin dewasa... selamat tinggal dunia remaja...saya kini cuba untuk berlajar menjadi lebih dewasa..lebih berusaha untuk menjadi yang terbaik...mengenali diri..muhasaba diri...tidak lagi leka..dan kadang-kadang hanyut dengan dunia saya sendiri...saya cuba untuk tidak mementingkan diri...berusaha untuk sentiasa bersabar..saya tahu mood saya selalu je tak betul..tapi nak buat macam mana dah memang macam tu perangai nyer... heheh..but i try...i try my best....saya nak jadi anak yang baik...mak ayah..i love u...terima kasih kerana memberi saya kehidupan ini..terima kasih Ya'Rabbi kerana menggurniakan saya ibu dan ayah yang selalu perihatin akan anak-anak nyer...selalu ada untuk anak-anak nyer..saya sayang ayah dan ibu saya...andai ajal menjemput biar saya yang pergi dulu jangan mereka...i feel sad...saya rasa mesti saya tak kuat..membayangkan ini je saya rasa nak menagis...saya rasa saya tak mampu lalui nyer...Ya'Rabbi panjangkanlah usia kedua orang tua ku..berikan kesihatan yang terbaik untuk mereka...pelihara lah kedua ibubapaku dari sebarang malapetaka yang tidak diingini...Ya'Rabbi permudahkan segala urusan mereka dan berikanlah rezeki yang terbaik untuk kami sekeluarga..Amin..

Ya'Rabbi jadikan hidup dan matiku kerana Mu...Peliharalah aku...lindungilah aku...berkatilah aku..dan berikanlah aku kesihatan yang baik untuk membalas segala jasa mereka-mereka yang selalu ada bersamaku sepanjang hidupku dari awal kelahiranku sehingga ke akhir nyawaku...semoga usia yang mendatang ini menjadikan aku lebih berusaha kearah kebaikan dan sentiasa mengingati-Mu Ya'Rabbi...

------------------- SAYA CINTA ALLAH DAN RASUL SAYA--------------------