Pages

Thursday, November 4, 2010

Cinta Sempurna - YUNA

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh Berbeda Aku Darimu
Kau Berdiri Teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan

**
Sempurnanya sifatmu
Tulus nya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu

Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu tuk
Menanggung sebuah cinta sempurna..
Darimu...darimu...ooohhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilang kan rasa itu akhirkan semua
Dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan...
ooohhh...

**

Monday, November 1, 2010

Lirik : Kalau Cinta - aliff aziz n Joanne

Dilubuk hati ku adalah kamu sebagai ratu
Seluruh jiwa ku hanya dirimu yang aku mahu

Telah ku percayakan hati ini padamu
Maka kita tak saling
risau risau risau...

**
Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu pada yang punya cinta

Dilubuk hatiku adalah kamu yang aku perlu
Seluruh jiwaku hanya dirimu yang aku mahu

Telah ku percayakan hati ini padamu
Maka kita tak saling
risau risau risau....

**

Kau ku perlu...Kau jiwa ku
Kau Cinta ku...Kau ku Rindu
Kaulah ratu...

**
Kaulah Ratu...Kau Cintaku
Kau Ku Rindu...Kau Jiwaku

Thursday, October 28, 2010

LIRIK LAGU CUKUP INDAH - ALIF SATAR

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

**
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan tuk di cintai
Kutahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi dihatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu.

**
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan tuk di cintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingin untuk disayangi.

Wednesday, October 6, 2010

aku disini..dan masih di sini...

bosan nyer hari2 kat sini...keje..keje..keje...xde keje..huhu...

laugh when u can...cry when u must....but...now..what i need 2 do...hhhuhu..

nk gelak tak boleh..nak nagis pun tak boleh....dgn muke yg sngt membosnkn...

dan aku masih d sini...mnanti..mncari..sesuatu yg tak pasti...uuuhh...

Friday, July 23, 2010

MuZik2

Ini lagi sambungan antara gambar2 time g muzik2 hr tu...













Sunday, July 18, 2010

hiLanGkN sTreeSs AkU...


MaLam minggu xde nk wat apa...so dgn seng hati nyer aku ngn awai,nana n ina g tgok rakaman muzik2 kat Plaza Alam Sentral...byk la artis undgn nyer...tp ade yg tak kenal pun...yg aku tau ade shahir je..hahah...dorg ckp ade faizal tahir..ini lg bagus kn... xkesah la ape2 pun yg penting aku hepy...walaupun ade artis yg tak kenal tp still sokong gak..heheh...so dgn seng hati nyer aku truskn menanti...bila pintu nk bukak...trus msuk..kalo dulu muzik2 bleh duk kat kerusi..skrg smua diri dah...agak pegal gak kaki ku yg tak brape nk besar nie berdiri...uuuhh..demi shahir sngup..hahha..sengal...
tgok la gmbr2 yg sempt d rakam mase rakaman muzik2 tu...yg penting aku puas nk jerit..hahah...

Faizal tahir yg memg best...

shahir yg di nanti2 kn...love u shahir...

aku lupe name kumpuln nie...breakfast kot...

faiz ngn otw kot

ini dia geng Faizal Tahir..super power..hahha..

hai...sempt lg pandg kat kat sini..i like...

projek pistoL...beng..beng..

cube teka sape dia...

me n ina....

awai n nana


Tuesday, July 6, 2010

Maher Zain - Allahi Allah Kiya karo

Allahi Allah kiya karo
Dukh na kisi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam ussi ka liya karo.
Allah hee Allah
Allahi Allah kiya karo
Dukh na kissi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam usi ka liya karo.
Allahi Allah
Just like a sunrise cant be denied
Oh, just like the river will find the sea
O Allah, Youre here and Youre always near
And I know without a doubt
That You always hear my prayer
Such ki raah pay chala karo
Dukh na kisi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam ussi ka liya karo.
Allah hee Allah..
Allah hee Allah kiya karo
Dukh naa kisi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam usi ka liya karo.
Allah hi Allah
So many bright stars
Like diamonds in the sky
Oh, it makes me wonder
How anyone can be blind
To all the signs so clear
Just open your eyes
And I know without a doubt
You will surly see the light
Aisa zulm na kiya karo
Dukh na kisi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam usi ka liya karo.
Allah hee Allah
Allah he Allah kiya karo
Dukh na kisi ko diya karo
Jo duniya ka malik hai
Naam ussi ka liya karo.
Allah Hi Allah Kiya Karo Dukh Na Kissi Ko Diya

Thursday, June 24, 2010

A.P.I - Pelita

Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya

Thursday, May 20, 2010

JaLan2 kAt MeLaKa LaGi...


uuuhhhh..tiap2 tahun g melaka nie..dah rase mcm aktiviti wajib lak..hehe...tp takpe...berbeza situasi..thn lps g ngn family...tahun nie aku g ngn kawn2 lame time sekolh kat ipoh dulu...tempt brjalan nyer pun brbeza gak..hehe..walaupun ade yg same...tp memg best la..riuh rendah melaka tu..rase mcm balik perak lak..sbb dorg2 smua dari perak..hehe...anyway nie adalah trip pertama aku ngn kawn2 aku dari ipoh...next time ade lg prcutian bersama...hope smua pun enjoy slalu..heheh..i luv u all...

we like melaka

pose d tgh mlm...hahah

kat atas kapal

nie kat Afamosa

posing je keje nyer..

nk g jongker walk...(betul ke aku eja)


yeeehhh...sngt hepy

Thursday, April 22, 2010

JalaN2 ke i-city....

uuuhhh...lame dh x update blog nie...sejak bil trnet kat ofice tak bayor...nasib kat umh dh tukar stremyx wireless nyer..yehhh..hbs la bil umh brlambung...sory dady..i luv u..hehe...

waaahhh...mengarut dh kat atas tu...smbg balik tajuk utama...eemm..skrg nie budk2 nie smua giler i-city...tambh2 sape yg suke tgok lampu warna warni nie...mai la kat shah alam...meriah betul...tiap2 minggu + hari biasa pun ade je org...time mule2 g dulu smua lampu menyala..hr tu last g...byk gak lampu yg tak menyala...ape2 pun still enjoy gak g sane...msuk pun free kn..heheh...jom tgok pemandgn i-city kat bwh...meriah + warna warni....