Pages

Thursday, July 30, 2009

uDara Yang seGaR..


Hujung minggu hari tu 25-26hb julai 2009 aku g cameron higland ngn family..wahhh....segar giler udara..nyaman nyer aku rase...dh lame tak rase udara yg sesegar tu...sejuk nyer boleh tahan la..sampai ke tulang..tp memg segar la..nk bandingkn ngn cuaca kat shah alam nie...memg kalah 100%...tak yah pasang kipas.. aircond ke.. mcm slalu-slalu aku wat kat umh.... Tp yang tak tahan nyer....otw nk g sane...cmfm la aku mabuk kn..al maklum la aku nie bukn leh jalan jauh sngt...mabuk aje keje nyer..so trpaksa la aku tido kn..tu pun bukn leh tido sngt..dh pusing sane pusing sini...mane nk tido nyer..jalan berliku la kate kn...untuk mengelak kn mabuk yg teruk time balik tu..sempt la aku telan 2biji ubat mabuk..nie bukn mabuk todi k..nie mabuk jalan...time pg lupe lak nk mkn...syok sngt..hehehe...

Sepnjg ade kat sane sempat la melawat ladang strawbery...tp tak leh msuk...tgok kat luar je la..time strawbery tgh berbuah...nmpk la buah nyer bergayut2...geram lak tgok rase nk petik..(2 sbb dorg tak kasi masuk)..heheh...lps tu g pasar malm nyer...yg memg sesak la org ckp...kat pasar tu mejoriti jual sayur2..strawbery dan yg berkaitan ngn strawbery...lps tu ade gak kaktus..yg comei2..baju2...byk la...tp memg tak same la ngn pasar mlm kat sini kn..hehehe...memndgkn gaji lum kuar lg..aku pau mak je la..hehehe..sory mak..nti cha gnti balik ye...i love u..heheheeh..
tgok la gmbor tu..rase cm nk petik2 je kn..heheh...tu la..tp sepnjg kat sane memg mkn..jalan...tido...tp best la..nk g lagi nti...2hari rase tak puas..kalo boleh nk duk seminggu ke kn..biar smpai jemu aku mkn strawbery tu..heheh...kwn2 nti kte g ye...tgok la gmbr2 kat genting nie..hepy time...


Wednesday, July 22, 2009

teRa yaNg hiLanG...


Aduaii..sedih giler...dh nk dekat setahun dh aku bela ko tera...dari besar penumbuk nie dh besar tapak tngn aku dh ko aku bela..mane lak ko g nie..sampai ati ko melarikan diri dari aku kn...penat aku bagi makn kat ko..mandi kan ko..tu si jana tu..sian kat dia...dh takde kwn dh tu...ko kalo nk lari pun bwk la jana sekali kn..nie ko tinggal kn dia..tu pun aku jumpe kat tepi pasu tu...meronta2 dia bila aku jumpe...penat pujuk suruh mkn..nasib dia nk mkn...
tera..tera...hope2 ko selamt la...berenang kat mane2..jgn aku jumpe ko mati tepi pasu luar tu dh la..tak sngup aku...aku letak ko kat kolam suruh berenang...yg ko g loncat keluar kolam tu wat ape...penat aku pusing2 cari ko smlm...

seLamat tingGal Tera....love u...

Monday, July 20, 2009

jeJariku...


ape la yang aku cube lakukan nie..aku pun tak tau..suke2 aku je...yg pasti jejari-jejariku ini suke betul menekan keybord nie...rase macm tak nk berhenti..hahah..al maklumla..duk kat ofice tak tau nk wat ape..tp jejariku yg sememang nyer tak leh duk diam nie....akan terus menekan keybord nie sebagai peneman aku...rase mcm sunyi je ofice nie kalo takde bunyi tup..tap..tup tap...keybord aku nie..d tambh ngn kalo ofice nie takde org..lagi la sunyi...kate yatie bila aku start menaip dh macm org buta dah...kejap mata kat screen kejap pandg sane...pndg sini...tp tangn tup..tap..tup..tap gak....bunyi je lebih laju nyer tak gak...heheheh...tp bila aku dh start wat keje...memg jgn harap la aku nk pandg sane sini kn...karg lain pulak yg aku taip....heheheh....tetiba rindu lak kat kwn sebelah aku tu...yati bila ko nk duk lepak ngn aku..huhu...ape lg aku nk tulis kat sini aku pun tak tau..tp untuk permulaan nie...cukup la pnjg nie..sebelum aku mengarut lebih banyak lagi...kalo nk cite pasal jejari jejariku ini...memg sampai sok pun tak abis kn...mau berjela2 aku mengarut...hehehe...yg pasti syukur kehadrat Allah s.w.t kerana masih memberikan aku nikmat untuk menggunakan jari jemariku ini...akn ku gunakan sebaik yg mungkin...insyAllah....amin..