Pages

Wednesday, November 25, 2009

radio fest 2009


Hari ahad hari tu....22hb12.2009...dgn perasnaan yg sngt membosan kn...takde benda nk wat kat umh...so aku g jaln kuar ngn ina..takde jalan mane pun...ina ajak g tgok radio fest...mule2 cm malas je nk g...tp bila dh smpai sane...dlm kul3 lbh cm tu...tgok kat situ cm tak ramai org je...layn je la dorg nyer prsembhn....DJ2 tgh brsemngt kat atas pentas...layan....mule2 ktorg dok blakg...lps tu makin lame makin kedepan..lame2 terus dpn terus la...heehe...aku yg mule nyer cm takde mood tu..terus dok join menjerit sakan..hahahha...lepas geram je sbnr nyer....hehehehe....tgok la gmbr2 time radio fest hari tu...smpt gak tngkp gmbr ngn Tuah...luv u la...hehehe...



sngt bertuah..sbb dpt brgambr ngn abg tuah..hahahah


Thursday, October 8, 2009

Charity Musical Concert..




Video nie dh lame dah nie mase bulan ogos lagi..saje je nk taruh... Konsert nie kat KLIUC sempena Charity Musical Concert... Antara yang ade mase tu...Bunkface,Caprice&Hayad,Sheila OIAM, Skudap skudip...ngn byk lg la...dh tak ingt..huhuhu...tp yang aku nk tgok Bunkface je..penat tggu last skali baru dorg kuar...time tu dh kul 12 lbh dh..tp bunkface memg best la..huhu..

Tuesday, September 29, 2009

RenDang Ku Masin....

SaLam HaRi Raya......mohon Maaf andai ada salah dan silap...tahun nie macm tahun lepas gak...aku balik berhari raya kat kampung ngn abg sulung n akak ipar aku dan turut menyertai adik bongsu aku (sbb nk duit raye lebih)....yg lain smua kat s.alm beraya brsama ayah dan bonda tercinta...cume ktorg je trsesat al maklum la cucu kesayangan opah la kate kn...kena la balik kmpg dulu...cume beza nyer...thn lps balik mlm raye..tahun nie aku up sikit balik 2hr sblm raye...so sempt la brsiap tuk opah aku yg dh tak brape nk nmpk tu kn....

Kalo tahun lepas aku bawk bekal rendang dari umh...tahun nie...teman kena mask rendang sendiri...dan untuk julung2 kali nyer...dan belum pernah lagi seumur hidup aku masak rendang nie...dengn perasaan yg brkobar2 tu...aku pun mengajak abg ku utk mencari bahan2 membuat rendang...makk aiii..smpai pasar....panjang tul beratur nak beli santan...setengh jam tggu baru dpt...lupe nk tangkp gmbr wat bukti...huhuhu...

Rendang aku masin wei...hahahah....kenapa la opah aku beli garam kasor..mane la aku tau nk bajet kn...untuk julung2 kali nyer rendang daging yg pertama kali aku wat masin...hahaha...kenangn tul la...xpe thn depan cube lg...tp rendang ayam aku jd wei...sodap....enak d makn bersama ketupat...huhuhu...tiba lah mase berhari raya.....makan..makan..makan...naik balik berat aku...penat diet...huhuhu... tgok la tu gmbor2 d hari raye..nie je yg ade..huhuhu...kenangan ku di hari raya..

apis nk wit raye..

kak farah, chor n wife...

penat bibik melayan apis ngn ilhan..

mak bunting..heheh..kak mizah ngn nurul..

pak nip n abg oii...family...mkn2 kat umh mak jang..



Thursday, September 10, 2009

MeLaka tiMes..


Lama dah tak g melaka...kebetulan 17hb8 hanis konvo kat johor...so sempat la bercuti kejap kat Melaka..wahhh..bayk dah berubh...mcm2 ade..walaupun sekarg nie org sibuk ngn kes H1N1...tp tgok kat tempat2 nie still ramai lagi org...dan dengan kesempatan yang ade tu..satu hari suntuk aku ngn family merayau satu melaka..asal boleh smua tempt nk g...n yg kelakar nyer last2 mlm tu nk balik hotel leh lupe jalan la pulak..hahah..hehehe..tgok la gmbr2 kat bwh tu..huhu...

Wednesday, September 9, 2009

Hampa Hatiku - Ungu

Pernahkah kau merasa (2x)

Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukkmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu

Reff:

Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

Buang saja semua kata cintamu
Buang saja semua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu
Hancur sudah hasrat ingin bersamamu

repeat reff [2x]

Rap:
pernahkah, pernahkah kau merasa
dikala siang datang terasa gelap gulita
tiada cahaya hanya gelap hitam dan kelam
tak ada lagi suka tak ada rasa
pernahkah, pernah pernah pernah pernahkah, pernahkah kau merasa
disaat diri terlelap
meski gemuruh kian beradu slalu mengaduh
kau tetap terlelap dalam tidurmu

Dangdut:
Maafkan aku sayangku
Bukan maksudku menyakitimu, mengkhianatimu
Ampuni aku sayangku
Cukup katakan aku tak lagi mencintaimu

Pernahkah kau merasa [3x]

repeat reff [2x]

Wednesday, August 5, 2009

Yang Di Tinggalkan...


Tera ngn Jana mase kecik....


Tera dh hilg..tinggal jana...tgok la dh besar dh....



Jana kini seekor diri Tera pergi membawa diri....

Thursday, July 30, 2009

uDara Yang seGaR..


Hujung minggu hari tu 25-26hb julai 2009 aku g cameron higland ngn family..wahhh....segar giler udara..nyaman nyer aku rase...dh lame tak rase udara yg sesegar tu...sejuk nyer boleh tahan la..sampai ke tulang..tp memg segar la..nk bandingkn ngn cuaca kat shah alam nie...memg kalah 100%...tak yah pasang kipas.. aircond ke.. mcm slalu-slalu aku wat kat umh.... Tp yang tak tahan nyer....otw nk g sane...cmfm la aku mabuk kn..al maklum la aku nie bukn leh jalan jauh sngt...mabuk aje keje nyer..so trpaksa la aku tido kn..tu pun bukn leh tido sngt..dh pusing sane pusing sini...mane nk tido nyer..jalan berliku la kate kn...untuk mengelak kn mabuk yg teruk time balik tu..sempt la aku telan 2biji ubat mabuk..nie bukn mabuk todi k..nie mabuk jalan...time pg lupe lak nk mkn...syok sngt..hehehe...

Sepnjg ade kat sane sempat la melawat ladang strawbery...tp tak leh msuk...tgok kat luar je la..time strawbery tgh berbuah...nmpk la buah nyer bergayut2...geram lak tgok rase nk petik..(2 sbb dorg tak kasi masuk)..heheh...lps tu g pasar malm nyer...yg memg sesak la org ckp...kat pasar tu mejoriti jual sayur2..strawbery dan yg berkaitan ngn strawbery...lps tu ade gak kaktus..yg comei2..baju2...byk la...tp memg tak same la ngn pasar mlm kat sini kn..hehehe...memndgkn gaji lum kuar lg..aku pau mak je la..hehehe..sory mak..nti cha gnti balik ye...i love u..heheheeh..
tgok la gmbor tu..rase cm nk petik2 je kn..heheh...tu la..tp sepnjg kat sane memg mkn..jalan...tido...tp best la..nk g lagi nti...2hari rase tak puas..kalo boleh nk duk seminggu ke kn..biar smpai jemu aku mkn strawbery tu..heheh...kwn2 nti kte g ye...tgok la gmbr2 kat genting nie..hepy time...


Wednesday, July 22, 2009

teRa yaNg hiLanG...


Aduaii..sedih giler...dh nk dekat setahun dh aku bela ko tera...dari besar penumbuk nie dh besar tapak tngn aku dh ko aku bela..mane lak ko g nie..sampai ati ko melarikan diri dari aku kn...penat aku bagi makn kat ko..mandi kan ko..tu si jana tu..sian kat dia...dh takde kwn dh tu...ko kalo nk lari pun bwk la jana sekali kn..nie ko tinggal kn dia..tu pun aku jumpe kat tepi pasu tu...meronta2 dia bila aku jumpe...penat pujuk suruh mkn..nasib dia nk mkn...
tera..tera...hope2 ko selamt la...berenang kat mane2..jgn aku jumpe ko mati tepi pasu luar tu dh la..tak sngup aku...aku letak ko kat kolam suruh berenang...yg ko g loncat keluar kolam tu wat ape...penat aku pusing2 cari ko smlm...

seLamat tingGal Tera....love u...

Monday, July 20, 2009

jeJariku...


ape la yang aku cube lakukan nie..aku pun tak tau..suke2 aku je...yg pasti jejari-jejariku ini suke betul menekan keybord nie...rase macm tak nk berhenti..hahah..al maklumla..duk kat ofice tak tau nk wat ape..tp jejariku yg sememang nyer tak leh duk diam nie....akan terus menekan keybord nie sebagai peneman aku...rase mcm sunyi je ofice nie kalo takde bunyi tup..tap..tup tap...keybord aku nie..d tambh ngn kalo ofice nie takde org..lagi la sunyi...kate yatie bila aku start menaip dh macm org buta dah...kejap mata kat screen kejap pandg sane...pndg sini...tp tangn tup..tap..tup..tap gak....bunyi je lebih laju nyer tak gak...heheheh...tp bila aku dh start wat keje...memg jgn harap la aku nk pandg sane sini kn...karg lain pulak yg aku taip....heheheh....tetiba rindu lak kat kwn sebelah aku tu...yati bila ko nk duk lepak ngn aku..huhu...ape lg aku nk tulis kat sini aku pun tak tau..tp untuk permulaan nie...cukup la pnjg nie..sebelum aku mengarut lebih banyak lagi...kalo nk cite pasal jejari jejariku ini...memg sampai sok pun tak abis kn...mau berjela2 aku mengarut...hehehe...yg pasti syukur kehadrat Allah s.w.t kerana masih memberikan aku nikmat untuk menggunakan jari jemariku ini...akn ku gunakan sebaik yg mungkin...insyAllah....amin..